BrandAsset™ Consult

Insights

Social media merken onder Millennials

Betekenis van associatie 'vooruitstrevend' 1993 vs 2016

Partnership Eredivisie en KPN biedt veel potentie.

Tweedeling in de frisdrank categorie: gezond vs oprecht

Hunkemöller versus sportmerken in Nederland

Dag van het Geluk: Zwitsers het meest gelukkig.

Politieke partijen kennen weinig onderscheidend vermogen.

Nederlandse consument is optimistisch over de toekomst!

Het succes van het merk Super Bowl.

Ranking the brands: geloofwaardigheid onder charities in Nederland

NPO en RTL in hevige strijd om voorkeur consument.

Fusie Ziggo en Vodafone: welke imago-associaties zijn typerend voor beide merken?

Welke merken zijn in 2016 het meest gedaald op merksterkte?

VACATURE: Junior Data Insights Analyst

Welke merken zijn in 2016 het meest gestegen op merksterkte?

Vanavond is het Sinterklaasavond! Welke merken zijn sterker onder ouders met jonge kinderen?

Van Lanschot door de ogen van museumbezoekers

Beschikt Amazon over een solide basis om de strijd aan te gaan met Netflix?

C&A gaat één miljard investeren in herstructurering. Maar is dit niet te laat?

Verkiezingen in de VS: heeft het merk VS betekenis voor Nederlanders?

Het Zwitserleven Gevoel bestaat 30 jaar.

'Big Four' zitten elkaar op de hielen in de supermarktbranche

Amsterdam vs Airbnb: veel mogelijkheden voor imagoverrijking

Impact tabaksmerken drastisch afgenomen sinds 1993

Dalende merkvoorkeur binnen foodmerken in Nederland

Schiphol bestaat 100 jaar en is bovendien al jaren één van de sterkste merken van Nederland!

Brand Battle Europa: Adidas en Nike zeer sterke merken, maar grote verschillen imago.

Tech wordt steeds sterker, maar Philips blijft de constante factor.

Imago van het merk 'Olympische Spelen': wat zijn de verschillen per continent?

Hoe sterk zijn de sterkste merken van 2005 anno 2015? Sony en Senseo verliezen terrein.

Groeiende impact private label: meer gekocht én meer overwogen

Verschillen in merkimago mobiele telefonie: Huawei, Samsung, Apple en Nokia.

Brand Battle Europa: Coca-Cola een leidersmerk in veel Europese landen, Pepsi met name in GB.

Fusie Staatsloterij & Lotto biedt potentie voor een sterk merk op de online kansspelen markt.

Bart Smit wordt Intertoys. Welke imagowaarden staan voor een uitdaging in het nieuwe Intertoys imago?

Brexit is een feit. Hoe sterk is het merk Groot-Brittannië in de ogen van consumenten in verschillende landen?

De automarkt trekt aan. Hoe sterk zijn automerken en welke band heeft de consument met deze merken?

Zondag is het Vaderdag! Welke merken zijn stijgend in populariteit onder vaders?

Het merk Pickwick is het meest gewaardeerde merk met Nederlandse roots.

Onder merken met hun oorsprong in West-Nederland, is Calvé het meest gewaardeerde merk!

Het merk Bolletje is het meest gewaardeerde merk onder merken met hun oorsprong in Oost-Nederland.

Onder merken met hun oorsprong in Zuid-Nederland, is Philips het meest gewaardeerde merk!

Pickwick is het meest gewaardeerde merk onder merken met hun oorsprong in Noord-Nederland!

De Waardering Mania is gestart!

Zondag is de finale van de Champions League, maar dit is niet het sterkste merk in de categorie.

Zondag was de F1 Grand Prix van Barcelona. Wat is het imago van het merk Formule 1 in Nederland?

De Eredivisie kampioen is bepaald! Hoe zien Ajax fans en PSV fans hun club?

Zondag is het Moederdag! Wat vinden moeders leuke merken en activiteiten?

Woensdag is het Koningsdag! Het imago van het Koninklijk Huis is puur Hollands.

De Hartweek is begonnen! Hartstichting wordt sinds 2013 gezien als minder afstandelijk en meer geld meer dan waard.

Het is KaasFondueDag! OldAmsterdam heeft de meeste fans, gevolgd door BoursinCheese en Maaslander.

Read My Road Map day

Tijd voor de Belastingdienst Aangifte! Belastingdienst wordt voornamelijk gezien als afstandelijk en onafhankelijk.

Merken LEGO en IKEA meest 'geld meer dan waard', Lidl het meest 'waar voor je geld'

Google en iDEAL meest gewaardeerd onder vrouwen 18-49 jaar, Miele en Douwe Egberts onder vrouwen 50+

De merken AA-drink en SkyRadio vertonen de meeste overeenkomsten met het merkimago van de hardloopsport.

Our global president Michael Sussman weighs in on the success of partnerships between high fashion and sportswear brands.

De Negenmaandenbeurs is gestart! Wat is het imago van Prenatal volgens ouders en mensen zonder kinderen?

Het merkprofiel van de Huishoudbeurs

'Merknaam V&D onder druk': een artikel in De Financiële Telegraaf

De kracht van het merk The Voice of Holland

"Spanning in de foodbranche" - verschenen in Marketing Tribune