BrandAsset™ Consult

Over

BrandAsset™ Valuator bekijkt de wereld door een merkenbril. Het geeft inzicht in de ontwikkeling van merken, zodat er gefundeerde beslissingen genomen kunnen worden over de toekomst. Het observeert niet alleen, maar verklaart ook wat er met merken gebeurt.

We volgen het Nederlandse merkenlandschap namelijk al vanaf 1993 op een consistente manier.

Vanaf 2007 doen we in Nederland zelfs jaarlijks een studie met 1000 merken. Doordat het onderzoek klantonafhankelijk wordt uitgevoerd, kunnen we uw vragen sneller en goedkoper beantwoorden.

BrandAsset Valuator is een flexibel onderzoek, u kunt de doelgroep, benchmark en context zelf vaststellen. Wereldwijd gezien is BrandAsset Valuator het grootste langlopende merkonderzoek en omvat het rneer dan 50.000 merken in meer dan 50 Ianden. Dit maakt het mogelijk om de sterkte van een merk in het ene land te vergelijken met de sterkte in het andere land.

BrandAsset Valuator is ontwikkeld door Young & Rubicam, in samenwerking met gerenommeerde wetenschappers als David Aaker en Kevin Keller. Het onderzoek wordt uitgevoerd door BrandAsset Consult, onderdeel van Y&R Brands.

Netherlands map
Nederland:

± 1000 merken
3000 respondenten

1993  •  1997  •  2000  •  2003
2005  •  2007  •  2008  •  2009
2010  •  2011  •  2012  •  2013
2014  •  2015  •  2016

Belgium map
België:

± 800 merken, 
3000 respondenten

1996  •  1999  •  2004  •  2009
2012  •  2013  •  2014  •  2015
2016

Nieuwsgierig?

Schroom niet om contact op te nemen!
+31 (0)20 5 795 600 of stuur ons een e-mail op info@brandassetconsult.nl​